miercuri, 21 iulie 2010

Nenea August

Astazi am fost sa il vad pe tata. In drum spre casa lui trec mereu prin fata casei lui nenea August( fie-i tarana usoara). De la el, un simplu padurar, am primit o lectie buna. De fiecare data mergeam in caruta lui si ne lasa noua haturile - eu unul si Cata unul. Cand ajungeam la el acasa ne lasa sa scoatem tuica din butoi cu tzoiul - o sticla mica legata cu ata. Ne fascina zgomotul pe care il scotea tzoiul cand cadea in butoiul cu tuica.
Terminasem prima clasa si am plecat in vacanta. Am trecut prin fata casei lui si m-a intrebat ( pe mine si geamanul meu frate ) ce premiu am luat. Premiul doi am raspuns. Atunci o sa beti tuica din butoiul cu numarul 2. Cand o sa luati premiul 1 o sa beti din butoiul cu numarul 1.
Si am ajuns inginer :)

2 comentarii:

  1. veri nais si veri priti ce ai scris...dar ce-a patit Nenea August?

    ps: invatamintele pe care le primesti de la ai batrani sunt cele mai adevarate...

    RăspundețiȘtergere
  2. nenea August e plecat in lumea celor drepti, unde necuvintele sint mai expresive decat cuvintele

    RăspundețiȘtergere