duminică, 25 iulie 2010

De ce nu imi mai place fotbalul ?

Am jucat si eu fotbal deci cum se spune "ma pricep la feonomen". Am ajuns chiar la un club din prima divizie, la echipa de tineret dar cum intrasem la facultate in anul intai am hotarat ca pentru restul vietii mele este mai importanta scoala. Nu regret nici o secunda alegerea facuta. Viata mi-a demonsrat pana acum ca am facut o alegere foarte buna.
A reinceput campionatul nostru si am rasfoit ziarele sa vad rezultatele, oricum prea putin importante fiind prima etapa.
La altceva voiam sa ma refer. Am tot sperat ca in fiecare an se va schimba cate ceva si la noi. Din pacate se pare ca nu se poate. Nici nu s-a incheiat prima etapa ( maine mai este un meci ) si a reinceput circul.
Desi au fost primele meciuri, este o isterie generala si toata lumea acuza pe toata lumea, toti se simt furati, nedreptatiti si mereu pentru esecuri sunt gasiti vinovati altii. Meteahna veche romaneasca.
A trecut vremea cand presedinti de cluburi erau rectori de facultati, ingineri sau doctori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu