marți, 10 august 2010

Lectie de ecologie

Acum doi ani am decis sa fiu ecologist. Am inceput sa selectez gunoiul menajer. De atunci, in fiecare weekend duc separat la containere hartia, plasticul si sticla. Am prieteni care rad de mine spunandu-mi ceea ce fac eu este cooperativa munca in zadar.
Duminica veneam de la munte. Am luat gunoiul in masina si am oprit la o benzinarie. Erau pubele colorate, corespunzatoare fiecarui tip de deseu. Unele din ele erau pline. A aparut un angajat al benzinariei si m-a intrebat ce vreau. I-am explicat ca am sticle, plastic si hartie si vreau sa le arunc separat. Mi-a raspuns : "domnu', puneti-le pe toate in acelasi loc pentru ca atunci cand vine masina le ia pe toate la gramada si le pune intr-o singura pubela indiferent ca este hartie, plastic, sticla sau gunoi menajer".
No comment.
P.S. eu am sa continui sa duc gunoiul selectiv.

Un comentariu:

  1. Eu sunt un prieten.
    Pentru mine ecologia inseamna o tigara aruncata intr-o scrumiera, o scumiera plina aruncata la tomberon....
    Creierul meu imi spune sa arunc tot ce e nefolositor intr-o singura punga.
    Dar o sa incep sa selectez gunoiul menajer...Atunci cand o sa fiu sigur ca efortul meu va fi util...Promit!

    RăspundețiȘtergere